Wedstrijdteam

Limburgs Kampioenschap 2008
Limburgs Kampioenschap 2009

Het jeugdteam wedstrijdvissen:
Jammer genoeg hebben van het Alvertje weinig jeugdleden hieraan meegedaan.
In 2015 willen we de draad echter weer wat oppakken. Jeugdleden die interesse hebben kunnen een mail sturen naar het Alvertje:
Enkele jaren geleden is er besloten een jeugdteam wedstrijdvissen in het leven te roepen. Hiermee willen we het animo van de jeugd voor wedstrijden stimuleren en jeugdvissers rekruteren die voor het Alvertje aan de wedstrijden om de Jeugdcup Noord-Limburg en eventueel de selectiewedstrijden voor het Limburgs en Nederlands kampioenschap gaan meedoen. Jammer genoeg is in 2009 ons team danig uitgedund. Nieuwe leden zijn dan ook van harte welkom.
Dit is ons jeugdteam 2009.

Tim Weijs                                                                                                          Sill Cremers
                                              Leunen                                                                                                               Oostrum