Nieuws vanuit bestuur 02-07-2021

Hou u aan de Algemene richtlijnen die landelijk geleden t.a.v. van de maatregelen rondom het coronavirus, ook als u gaat vissen gelden deze richtlijnen.

Het bestuur van HSV Het Alvertje is te bereiken via info@hsvhetalvertje.nl

• Dag-vergunningen worden niet meer verkocht via het BP tankstation in Well, zie info
  • De Algemene ledenvergadering van 2021 zal plaatsvinden op maandag 18 of dinsdag 19 oktober 2021, verder informatie volgt t.z.t
  • Jubilarissen van 2020 zijn gehuldigd in mei 2021 aan het vijvercomplex.
  • Parkeerplaats vijver 4 zal worden uitgebreid in voorbereiding.
  • Vernieuwde afspraken opgesteld t.a.v. afspraken vissen Haven Wanssum, na akkoord zal het worden gedeeld op de site
  • Aanvraag stroomvoorziening in uitvoering, i.s.m. Enexis is in behandeling
  • De Zomerkaravaan 2021, een jeugdvisdag op 30 juli is door het bestuur afgelast. ( zie informatie op de site)
  • Het bestuur heeft een bezoek gebracht aan HSV Heksenberg in Heerlen, i.v.m ontwikkelingen t.a.v. kweekvijvers.
  • Bestuur heeft een document opgesteld met speerpunten visie 2021-2024, dit gaan we verder uitwerken op een bestuurlijke brainstorm dag, deze dag staat gepland op 19 september 2021.
  • Ontwikkelingen rondom vijver 5 zijn onder de aandacht.
  • In ontwikkeling nieuw logo en informatiebord voor vijvercomplex, er zullen borden worden geplaatst aan de toegangswegen vijvercomplex Prive terrein in 3 talen.
  • Bestuur heeft uitnodiging ontvangen voor ALV van Sportvisserij Limburg.
  • Onderzoeken om zelf betalingsmogelijkheden via iDEAL gekoppeld aan de site t.a.v. Extra vergunningen vereniging.
  • Mogelijkheid om objecten te plaatsen op het vijvercomplex voor statiegeldflesjes.
  • Afvaardiging van het bestuur zal deelnemen aan online sessie organisatieontwikkeling bestuurders.

- Volgende bestuursvergadering is 3 september 2021

Rob Berden