Bootkaart Haventje Geijsteren

Voor het Haventje Geijsteren is een reglement van toepassing.
Neem dit reglement door als u besluit een bootvergunning wil aanvragen.
Wel moet u de Vispas hebben met als vereniging HSV Het Alvertje dan heeft u recht op een bootkaart en kunt u hem aanvragen zoals hieronder omschreven?

De bootkaart en sleutelgeld
Geeft het recht een visbootje in het Kasteelhaventje in Geijsteren te leggen.
De afmetingen van de boten zijn aan bepaalde regels gebonden.

U maakt het bedrag voor bootvergunning en sleutelgeld contributie over naar onze bankrekening HSV het Alvertje, bankrekeningnummer NL18RABO0140003614, BIC RABONL2U onder vermelding van je naam en lidmaatschap nummer en in welke extra vergunning je interesse hebt.
Het sleutelgeld wordt na beëindigen van bootvergunning en na inleveren van de sleutel teruggestort op je rekening.

Een verleende toestemmingen zal worden toegevoegd aan de ledenadministratie Sportvisserij Nederland en wordt automatisch jaarlijks verlengd tot wederopzegging.

Reserve-bootkaart en sleutelgeld
Vergunning voor personen die als tweede bezitter gebruik willen maken van een boot die in het haventje ligt.
Wel moet u de Vispas hebben met als vereniging HSV Het Alvertje dan heeft u recht op een reservebootkaart en kunt u hem aanvragen zoals hieronder omschreven?

U maakt het bedrag voor bootvergunning en sleutelgeld contributie over naar onze bankrekening HSV het Alvertje, bankrekeningnummer NL18RABO0140003614, BIC RABONL2U onder vermelding van je naam en lidmaatschap nummer en in welke extra vergunning je interesse hebt.