Nieuws vanuit bestuur 03-09-2021

Hou u aan de Algemene richtlijnen die landelijk geleden t.a.v. van de maatregelen rondom het coronavirus, ook als u gaat vissen gelden deze richtlijnen.

Het bestuur van HSV Het Alvertje is te bereiken via info@hsvhetalvertje.nl
Afmelden voor lidmaatschap 2022 kan tot 1 oktober via info@hsvhetalvertje.nl of via account Sportvisserij Nederland

- Dag-vergunningen worden niet meer verkocht via het BP tankstation in Well, zie info vergunningen
- De Algemene ledenvergadering van 2021 zal plaatsvinden op dinsdag 19 oktober, uitnodiging is via de mail verzonden een op de site geplaats, verzoek voor aanmelden voor deze ALV is gewenst.
- Parkeerplaats vijver 4, de werkzaamheden zijn uitgevoerd.
- Vernieuwde afspraken opgesteld t.a.v. afspraken vissen Haven Wanssum, na akkoord zal het worden gedeeld op de site
- Aanvraag stroomvoorziening in uitvoering, i.s.m. Enexis is in behandeling
- Jeugdvisdag zal worden gehouden op 4 september 2021
- Het bestuur heeft een bezoek gebracht aan HSV Heksenberg in Heerlen, i.v.m. ontwikkelingen t.a.v. kweekvijvers.
- Verzoek aankoop karpers vijver 1 en 2 is akkoord bevonden, zal verder worden opgepakt
- Bestuur heeft een document opgesteld met speerpunten visie 2021-2024, dit gaan we verder uitwerken op een bestuurlijke brainstorm dag, deze dag staat gepland op zondag 19 september 2021.
- Ontwikkelingen rondom vijver 5 zijn onder de aandacht.
- Informatiebord voor vijvercomplex, er zullen borden worden geplaatst aan de toegangswegen vijvercomplex Prive terrein in 3 talen.
- Onderzoeken om zelf betalingsmogelijkheden via iDEAL gekoppeld aan de site t.a.v. dag-vergunningen is in behandeling
- Geen objecten voor statiegeld flessen op het complex.

- Algemene ledenvergadering 2021 is 19 oktober 2021
- Volgende bestuursvergadering is 5 november 2021