Diepeling toestemming

Informatie De DIEPELING

De Diepeling toestemmingen  worden jaarlijks beschikbaar gesteld door Sportvisserij Limburg en verstrekt aan de vereniging.

Het aantal toestemmingen dat de vereniging ontvangt, is gebaseerd op het ledenaantal van uw hengelsportvereniging.
Mocht je interesse hebben in een Diepeling toestemming mail dan aan het mailadres info@hsvhetalvertje.nl geef aan dat je interesse hebt in een Diepeling toestemming en vermeld je naam en Vispas lidmaatschapsnummer, deze worden dan met de post aan je verzonden.
Het aantal beschikbare Diepeling toestemmingen is beperkt.

De Diepeling toestemming is enkel geldig in combinatie met een geldige VISpas van één van de negen op de vergunning vermelde verenigingen.
Daarnaast dient er bij een controle op het verzoek van de controleur(s) ook een geldig ID-bewijs in combinatie met de VISpas en de Diepelingtoestemming  te worden getoond.

Ten aanzien van de geldende sportvisserijregels zijn er voor het volgende jaar 2023 een tweetal zaken gewijzigd:
- Het aantal hengels waarmee gevist mag worden is gemaximeerd op 2
- Het gebied waarbinnen gevist mag worden is vergroot, op de achterzijde van de schriftelijke toestemming De Diepeling 2023 is een nieuwe kaart hiervoor opgenomen

Ten slotte mogen er bij wijze van proef in 2023 een bepekt aantal nachtvistoestemmingen uitgereikt worden.
Deze nachtvistoestemmingen zullen het eerste jaar door Sportvisserij Limburg  verloot worden onder de vrijwilligers die, op welke wijze dan ook, in 2022 een bijdrage geleverd hebben ten behoeve va De Diepeling.

Indien u geen gebruik meer wil maken van de Diepeling toestemming geen dit dan door via

Voor meer informatie t.a.v. de Diepeling toestemmingen kun je contact opnemen
Jorg Nelissen
Adviseur Sportvisserij Limburg