Vispas en vergunningen

Donderdag, 13 december 2018

Vispassen en vergunningen

Vorige week zijn de vispassen door Sportvisserij Nederland verzonden aan de leden. De eigen vergunningen, Molenbeekpas, ATA, Alvertje, bescheiden Haventje enz. enz. moeten door onze ledenadministratie zelf verstuurd worden.

Zoals in de Algemene Ledenvergadering medegedeeld is de ledenadministratie ondergebracht bij Sportvisserij Nederland. Bij deze overgang is een een ander niet goed verlopen. Momenteel hebben we nog onvoldoende zicht op de correctheid van de ledenadministratie.

Komende weken zal het bestuur volop aan de slag gaan om jullie van de juiste vergunningen te voorzien. Of 1 januari a.s. haalbaar is, is nog niet duidelijk.

Excuus voor deze gang van zaken.