Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 2020

Zondag, 6 september 2020

Het bestuur van HSV Het Alvertje Oostrum nodigt u van harte uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering 2020
Deze vergadering wordt gehouden op maandag 12 oktober 2020,

Back in Time Café Zaal
MGR. HANSSENSTRAAT 29
5807 BA Oostrum
Aanvang van de vergadering 20.00 uur

In verband met de organisatie van deze Algemene Ledenvergadering (ALV), en de te nemen maatregelen is het belangrijk dat we tijdig weten of uw aanwezig zal zijn.
Wilt u uiterlijk op 1 oktober a.s. aangeven of u aanwezig zal zijn bij deze ALV via info@hsvhetalvertje.nl
Er worden exact het aantal stoelen klaar gezet voor het aantal personen dat zich heeft ingeschreven, zodat o.a. de juiste afstand tussen de stoelen kan worden gegarandeerd.
We kunnen gelet op de richtlijnen niet afwijken van het aantal personen dan de leden die zich voor de ALV hebben aangemeld.

Ook ontvangen wij vóór 1 oktober a.s. gaarne schriftelijk uw vragen en/of opmerkingen via info@hsvhetalvertje.nl met betrekking tot de notulen en de geagendeerde onderwerpen.
Dit geldt eveneens voor vragen en/of opmerkingen t.b.v. de rondvraag.
Hiermee kunnen we allen bijdragen aan een vlot verloop van de vergadering.

Het is in het belang van ieders gezondheid om niet langer dan nodig in een grotere groep bij elkaar te zitten.

Het bestuur vertrouwt op uw begrip en medewerking en hoopt u allen in goede gezondheid te mogen verwelkomen op maandag 12 oktober a.s.

Na uw aanmelding voor deze Algemene Ledenvergadering 2020 zult u een bevestiging van uw aanmelding ontvangen.

Rob Berden

Secretaris Hengelsportvereniging ‘t Alvertje Oostrum