Nieuws vanuit de bestuursvergadering 06-11-2020

Zaterdag, 7 november 2020

Hou u aan de Algemene richtlijnen die landelijk geleden t.a.v. van de maatregelen rondom het coronavirus, ook als u gaat vissen gelden deze richtlijnen.

Het bestuur van HSV Het Alvertje is te bereiken via info@hsvhetalvertje.nl

• Het vissen met gevlochten lijn is verboden vanaf 01-01-2020
  • De Algemene ledenvergadering van 2020 heeft niet kunnen plaatsvinden door de corona omstandigheden, is onder de aandacht van het bestuur. We zijn als bestuur aan het kijken hoe we op welke wijze nog invulling kunnen gaan geven aan de Algemene ledenvergadering van 2020. De eerdere aangekondigde Algemene ledenvergaderingen zijn door de verscherping van de algemene richtlijnen t.a.v. coronamaatregelen weer geannuleerd. Indien er meer informatie is zal hierover worden gecommuniceerd.
  • Lidmaatschap voor 2021 zal via incasso en acceptgiro worden geint door Sportvisserij Nederland in november 2020 Uitgifte vispas via Sportvisserij Nederland in december 2020 overige Extra vergunningen in januari 2021 door vereniging.
  • De kosten voor de dag-vergunning (toestemming) zal met ingang van 1 januari 2021 worden verhoogd naar €10,-
  • Met ingang van 01-01-2021 zal visvereniging De Karper uit Lomm niet meer deelnemen aan de Land van Molenbeek vijverpas.
  • Mogelijkheden voor mee-vistoestemming aan vijvercomplex per 01-01-2021 alleen voor leden van Het Alvertje aan te vragen, verder informatie zal verschijnen op de site
  • Parkeerplaats vijver 4 zal worden uitbreiden.
  • Mogelijkheden QR -code scanning informatie op eigen vergunningen en aanplak borden vijvers
  • Vissen in de Haven Wanssum voor leden van Het Alvertje is toegestaan van 15 oktober t/m 1 april

- Volgende bestuursvergadering is vrijdag 29 januari 2021

Rob Berden