Geen deelname Zomerkaravaan 2021 en Nieuws vanuit het Bestuur 02-07-2021

Zaterdag, 3 juli 2021

Het bestuur van HSV Het Alvertje heeft besloten om de Zomerkaravaan 2021 voor onze vereniging op 30 juli 2021 niet door te laten gaan.
Gezien de te korte voorbereidingstijd naar 30 juli in verhouding met de aankomende schoolvakanties 23 juli en nog steeds geen goedkeuring ontvangen van de Gemeente Venray en van Sportvisserij Nederland, heeft ons doen besluit ermee te stoppen.
Natuurlijk betreuren we de hele gang van zaken voor onze jeugdleden, maar begrijpen wij niet waarom dit alles zo lang moet duren, ondanks de meerdere verzoeken rondom de status van Zomerkaravaan 2021 aan betrokken partijen.

Nieuws vanuit het bestuur,
De bestuursvergadering 02-07-2021 klik op deze link