Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 2021

Vrijdag, 27 augustus 2021

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering 19 oktober 2021

Het bestuur van HSV Het Alvertje Oostrum nodigt u van harte uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering 2021
Deze vergadering wordt gehouden dinsdag 19 oktober 2021,
Back in Time Café Zaal
MGR. HANSSENSTRAAT 29
5807 BA Oostrum
Aanvang van de vergadering 20.00 uur

In verband met de organisatie van deze Algemene Ledenvergadering (ALV), en de te nemen maatregelen is het belangrijk dat we tijdig weten of uw aanwezig zal zijn.
Wilt u uiterlijk op 1 oktober a.s. aangeven of u aanwezig kunt zijn bij deze ALV via info@hsvhetalvertje.nl
Ook ontvangen ik graag vóór 1 oktober a.s. gaarne schriftelijk uw vragen en/of opmerkingen via info@hsvhetalvertje.nl met betrekking tot de geagendeerde onderwerpen.
Dit geldt eveneens voor vragen en/of opmerkingen t.b.v. de rondvraag.
Hiermee kunnen we allen bijdragen aan een vlot verloop van de vergadering.
Het is in het belang van ieders gezondheid om niet langer dan nodig in een grotere groep bij elkaar te zitten.
Het bestuur vertrouwt op uw begrip en medewerking en hoopt u allen in goede gezondheid te mogen verwelkomen op dinsdag 19 oktober 2021.

Als bijlage de
-Agenda ALV 2021
-Notulen ALV 2019
-Concept Reglement Haventje Geijsteren