Nieuws vanuit het bestuur 03-09-2021

Zondag, 5 september 2021

Hou u aan de Algemene richtlijnen die landelijk geleden t.a.v. van de maatregelen rondom het coronavirus, ook als u gaat vissen gelden deze richtlijnen.

Het bestuur van HSV Het Alvertje is te bereiken via info@hsvhetalvertje.nl
Afmelden voor lidmaatschap 2022 kan tot 1 oktober via info@hsvhetalvertje.nl of via account Sportvisserij Nederland

- Dag-vergunningen worden niet meer verkocht via het BP tankstation in Well, zie info vergunningen
- De Algemene ledenvergadering van 2021 zal plaatsvinden op dinsdag 19 oktober, uitnodiging is via de mail verzonden een op de site geplaats, verzoek voor aanmelden voor deze ALV is gewenst.
Jubilarissen zijn uitgenodigd.
- Parkeerplaats vijver 4, de werkzaamheden zijn uitgevoerd.
- Vernieuwde afspraken opgesteld t.a.v. afspraken vissen Haven Wanssum, na akkoord zal het worden gedeeld op de site
- Aanvraag stroomvoorziening in uitvoering, i.s.m. Enexis is in behandeling
- Jeugdvisdag zal worden gehouden op 4 september 2021
- Het bestuur heeft een bezoek gebracht aan HSV Heksenberg in Heerlen, i.v.m. ontwikkelingen t.a.v. kweekvijvers.
- Verzoek aankoop karpers vijver 1 en 2 is akkoord bevonden, zal verder worden opgepakt
- Bestuur heeft een document opgesteld met speerpunten visie 2021-2024, dit gaan we verder uitwerken op een bestuurlijke brainstorm dag, deze dag staat gepland op zondag 19 september 2021.
- Ontwikkelingen rondom vijver 5 zijn onder de aandacht.
- Informatiebord voor vijvercomplex, er zijn borden geplaatst aan de toegangswegen vijvercomplex Prive terrein in 3 talen.
- Onderzoeken om zelf betalingsmogelijkheden via iDEAL gekoppeld aan de site t.a.v. dag-vergunningen is in behandeling
- Geen objecten voor statiegeld flessen op het complex.

- Algemene ledenvergadering 2021 is 19 oktober 2021
- Volgende bestuursvergadering is 5 november 2021