Vrijwilligers gezocht

Woensdag, 8 december 2021

Beste leden,

"Denk je wel eens aan vrijwilligers werk, en heb je soms wat tijd over en wil je de tijd besteden binnen jouw vereniging HSV Het Alvertje dan zijn wij op zoek naar jou."

We zijn een boeiende vereniging waar vele leden reeds deze stap hebben genomen om het vrijwilligers werk vorm te geven.

Zonder vrijwilligers kunnen we niet zo’n mooi vijvercomplex houden en behouden.

Ook voor de toekomst zijn er nog veel zaken en plannen die opgepakt moeten worden, en dat kunnen we alleen realiseren met de hulp van onze vrijwilligers, we hebben jullie hulp nodig om de plannen te realiseren.

Het vrijwilligers werk is heel divers en er is altijd wel wat te doen.

Mocht je interesse hebben in vrijwilligerswerk meld dit dan via info@hsvhetalvertje.nl dan willen we graag kennis met je maken en je interesses bespreken.

Alvast dank.

Het bestuur HSV Het Alvertje.