Nieuws vanuit het bestuur 08-04-2022

Zaterdag, 9 april 2022

- Dag-vergunningen worden niet meer verkocht via het BP tankstation in Well, zie info vergunningen.
Een opdracht voor studenten is uitgezet om te onderzoeken dat we zelf dag vergunningen kunnen aanbieden via een betaalsysteem
- Met de vrijwilligers is in een kennismaking gesprek aangeven waar de voorkeur ligt, ze worden nu verder via de mail geïnformeerd.
- Aanleg stroomvoorziening in uitvoering, renovatie schuilhut in behandeling, container is verwijderd voor uitbreiding stenen gebouw, fase 2 het aansluiten gaat van start en is gepland.
- Bestuursvergadering van 29 april komt te vervallen, omdat we nu op 8 april hebben vergaderd, eerst volgende bestuursvergadering zal zijn op 17 juni.
- Er is een Historisch Gildefeest wat plaats gaat vinden op en om de kasteelruïne in Geijsteren op 9 & 10 juli.
Dit feestweekend wordt georganiseerd vanuit het Kon. St. Willibrordusgilde uit Geijsteren wegens hun 550 jarig bestaan als vereniging.
De booteigenaren zullen via de mail op de hoogte worden gebracht dat dit weekend het haventje in Geijsteren bij de kasteelplaats niet bereikbaar zal zijn voor auto’s.
Met de fiets/voet is het dan nog wel bereikbaar mits je rechtsom achter de ruïne langs loopt/fietst.
Er komt namelijk een grote feesttent te staan aan de linkerzijde voor de ruïne.
Ook zal er rekening moeten houden met de opbouw/afbouw van die tent zou het kunnen zijn dat de paar dagen voor en na dit weekend ook voor versperring kan zorgen.
- Proef starten met een koppel zwarte zwanen op vijver 4, ter bestrijding aalscholver.
- Jeugdcursus dag is vastgesteld op 17 september 2022, jeugdleden onder 14 jaar worden geïnformeerd.
- Ontluchtingspomp voor vijver 3 is aangevraagd.
- Algemene jaarvergadering voor 2022 is onder voorbehoud vastgesteld op 10 oktober 2022.