Nieuws vanuit het bestuur 18-06-2022

Zaterdag, 18 juni 2022

- Dag-vergunningen kunnen worden besteld via de webshop op de site van Het Alvertje, zie informatie
Een opdracht voor studenten heeft tot dit resultaat geleid, dagvergunningen zijn ook nog te koop bij de verkooppunten.
- Vijver 3 zal voorzien worden van een ontluchtingspomp, deze zal binnenkort worden aangesloten.
- Er is een Historisch Gildefeest wat plaats gaat vinden op en om de kasteelruïne in Geijsteren op 9 & 10 juli.
Booteigenaren zijn geinformeerd.
- Jeugdcursus- visdag is vastgesteld op 17 september 2022, jeugdleden onder 14 jaar, uitnodiging zal in juli worden verzonden.
- Zware zwanen tegen aalscholver wordt niet verder opgepakt
- Onderzoek uitgevoerd op vijver 3 door Carp Care en vijver is behandeld, aanwezigheid van meerdere vormen van parasieten aangetroffen op de vis, augustus vervolg onderzoek.
- Stroomvoorziening en aanleg Wifi netwerk wordt verder uitgevoerd.
- Inschrijving Rabo Club support alleen leden Rabobank kunnen stemmen van 5 september t/m 27 september 2022, informatie op de site plaatsen. Stemmen levert geld op voor de vereniging.
- In verband met het aankomend vakantieseizoen, kan het zijn dat mail of vragen later worden beantwoord dan normaal.
- Invalideplaatsen vijver 3 en 4 bekijken wat mogelijkheden zijn
- Algemene jaarvergadering voor 2022, vastgesteld op 10 oktober 2022, uitnodiging volgt begin september

Volgende bestuursvergadering
23 september 2022