Gildenfeesten Haventje Geysteren 9 & 10 juli 2022

Dinsdag, 5 juli 2022

Bron: Rob Berden

Beste booteigenaren,

Er is een Historisch Gildefeest wat plaats gaat vinden op en om de kasteelruïne in Geijsteren op 9 &10 juli.
Dit feestweekend wordt georganiseerd vanuit het Kon. St. Willibrordusgilde uit Geijsteren wegens hun 550 jarig bestaan als vereniging.
De booteigenaren zijn via diverse mails op de hoogte gebracht, en via de site is deze informatie gedeeld.
Dit weekend is het haventje in Geijsteren bij de kasteelplaats niet bereikbaar voor auto’s.
Met de fiets/voet is het dan nog wel bereikbaar mits je rechtsom achter de ruïne langs loopt/fietst.
Er komt namelijk een grote feesttent te staan aan de linkerzijde voor de ruïne.
Ook zal er rekening moeten houden met de opbouw/afbouw van die tent zou het kunnen zijn dat de paar dagen voor en na dit weekend ook voor versperring kan zorgen.

Als vereniging vragen wij u voor uw begrip om hier rekening mee te houden, waarvoor dank.