Nieuws vanuit het Bestuur 11-11-2022

Zaterdag, 12 november 2022

- Gesprek is geweest met Jan van Mortel en Harrie Maessen, documentatie is besproken t.a.v. de informatie over kweekvijver tussen vijver 4 en 5, verder uitwerking.

- Jeugdvisdag 2023, gaan 2 dagen plannen 1 visdag deze heeft de jeugd nog te goed i.v.m. slechte weer van de afgelopen visdag.
Dan wordt alleen een dagdeel gevist, en een hengelsportdag georganiseerd door de vereniging i.s.m. Sportvisserij Limburg over diverse vismogelijkheden, bekendmaking in de Peel & Maas.

- Informeren over leverancier vissen uit stilstaand water, behoefte is er voor vijver 4, brasems, giebels en voorn,
 uitzetten in najaar en uitzetten in kweekvijver. Informatie vragen wanneer en hoeveel en voorleggen leden cursus vijverbeheer.
Bijvoeren van vijvers besproken en een andere leverancier gevonden voor leveren voerpellets.
Vanuit de vereniging nemen enkele leden deel aan de cursus vijverbeheer vanuit Sportvisserij Nederland.

- Algemene ledenvergadering zal plaatsvinden op maandag 12 december, uitnodigingen aan leden is verzonden.

- Mogelijk onderzoeken om graskarpers vijver 4 met net sneller af te vangen.

- 2 leden zijn geslaagd voor controle cursus Sportvisserij Nederland.

- Aanbouw gaat voorspoedig metselaar bijna klaar.

- Ledenadministratie voor 2023 is ingericht, eigen vergunningen aanvraag ligt bij drukkerij, website later inrichten voor 2023
Leden die tijdig hebben betaald zullen in december de vergunningen voor 2023 ontvangen.

- Privacyreglement opnemen in link webshop is aangepast.

- Datums bestuursvergaderingen 2023
•13 januari 2023
•17 maart 2023
•21 april 2023
•16 juni 2023
•22 september 2023
•10 november 2023
- Datum Algemene ledenvergadering
•15 mei 2023

- COA geïnformeerd over aanwezigheid van personen te laat aanwezig op het terrein.

- Rabo ClubSupport heeft € 178,- opgebracht, dank voor jullie stemmen.

- Artikel verzonden gratis vermelding in dorpsgids Oostrum voor verenigingen.

Rob Berden

Secretaris Hengelsportvereniging ‘t Alvertje Oostrum