Update Wateroverlast Wanssums Ven

Dinsdag, 25 juni 2024

Beste sportvrienden, Het is al weer enige tijd geleden dat we informatie verstrekt hebben over de wateroverlast aan het Wanssums Ven. Het ziet er nog steeds niet goed uit. Het water is weliswaar aan het zakken. Maar de visplaatsen zijn nog steeds niet bereikbaar. En op veel plekken ook nog niet zichtbaar. De randen van de vijvers zijn schrikbarend modderig. Dit kan leiden tot gevaarlijke situaties. Uitglijden, Benen breken enz. enz. Wanneer de kanten betreden worden, worden deze volledig stukgelopen. Dit kan niet de bedoeling zijn. Om deze redenen wordt het vijvercomplex nog steeds niet vrijgegeven voor de hengelsport. De vereniging wil voorkomen aansprakelijk gesteld te worden voor eventuele ongelukken. Ter illustratie een aantal foto's.

Vijver 1
 Vijver 2