Visvijverpas Land van Molenbeek

In de regio Horst & Venray zijn een aantal hengelsportverenigingen er in geslaagd om een samenwerking aan te gaan. De verenigingen brengen een gezamenlijke visvergunning uit, waarmee leden van deze verenigingen in de  vijvers van deze verenigingen mogen vissen. Deze vergunning heeft de naam meegekregen: Visvijverpas Land van Molenbeek. Voor deze naam is gekozen omdat de Molenbeek ongeveer midden door het werkgebied van de hengelsportverenigingen loopt.

Alle deelnemende verenigingen hebben één ding gemeen: ze bezitten allemaal een prachtige visvijver. Visvijvers die de laatste jaren zijn gerenoveerd of vernieuwd, die voldoen aan de eisen van de moderne sportvisser, de jeugd, de gehandicapte en de oudere. Nu hebben de deelnemende verenigingen besloten dat hun leden een vijverpas kunnen kopen om in al deze prachtige visvijvers te mogen vissen. Dit houdt dus in dat alle leden van een van deze  verenigingen na het kopen van een dergelijke visvijverpas, kosten € 12,50 per jaar, in de hieronder aangegeven visvijvers mogen vissen.
Elke vereniging heeft zijn eigen reglement wat vissen op de vijvers aangaat, neem deze altijd in acht voordat je er gaat vissen

Deelnemende verenigingen zijn:
1. H.S.V. Het Alvertje Oostrum    www.hsvhetalvertje.nl
2. H.S.V. De Roerdomp Venray     www.hsvderoerdompvenray.nl
3. H.S.V. Willem Een Broekhuizen
www.hsvwillemeen.nl/nl/
4. H.S.V. De Put America     www.hsvdeput.nl
5. H.S.V. ‘t Voorntje Grubbenvorst     www.hsvtvoorntje.nl
6. H.S.V. ‘t Bliekske Horst     www.hsvhetbliekske.nl

Wij verkopen deze vergunning uitsluitend aan leden van het Alvertje, of vissers die besloten hebben om lid van het Alvertje te worden en zich hebben aangemeld.
Een verleende toestemmingen zal worden toegevoegd aan de ledenadministratie Sportvisserij Nederland en wordt automatisch verlengd tot wederopzegging.

Men kan de vijverpas als volgt verkrijgen:
Leden van het Alvertje die deze toestemming willen ontvangen, kunnen zich melden door € 13,50 (€ 12,50 voor de vergunning en € 1,00 voor administratie en verzendkosten) over te maken aan HSV het Alvertje, bankrekeningnummer NL18RABO0140003614, BIC RABONL2U
onder vermelding van je naam en lidmaatschap nummer en in welke extra vergunning je interesse hebt.
Een verleende toestemmingen zal worden toegevoegd aan de ledenadministratie Sportvisserij Nederland en wordt automatisch jaarlijks verlengd tot wederopzegging.
Deze vergunning zal dan via de post aan u worden verzonden, hou rekening met een verwerkingstijd van 2 weken.