VISpas 2023 aanvragen

Het aanvragen van de vispas en het verstrekken ervan wordt uitgevoerd via Sportvisserij Nederland.
Dan is hij/zij volwaardig lid van Het Alvertje en mag je in ongeveer 90 % van het openbare water in Nederland vissen

VISpas 2023 bestellen

Bestel de VISpas (lidmaatschap van hengelsportvereniging) en eventuele toestemmingen gemakkelijk en snel online!
Let op: je VISpas is geldig van 01-01-2023 t/m 31-12-2023
Als u zich op deze manier aanmeld voor het lidmaatschap wordt u toegevoegd aan de ledenadministratie en blijft u lid tot wederopzegging.
Mutaties/ opzeggingen voor vergunningen doorgeven voor 1 oktober van het lopend jaar via info@hsvhetalvertje.nl

Jeugd-vispas (diverse opties)
1.Als een jeugdvisser op 1 januari van dit jaar 14 jaar of ouder was dan heeft hij/zij de JEUGD-VISPAS nodig. Kosten € 49,00.
2.Als een jeugdvisser op 1 januari van dit jaar 13 jaar of jonger was dan heeft hij/zij 4 mogelijkheden om te gaan vissen.
a) Als de jeugdvisser alleen met een volwassene (18 jaar en ouder) die wel een VIS-pas heeft, en doe je dat met maximaal 1 hengel dan heb je geen extra document nodig. Kosten € 0,00.
b) De jeugdvisser kan een JEUGDVERGUNNING aanschaffen. Deze vergunning is alleen geldig voor het vijvercomplex Wanssums Ven. Kosten € 15,00. (Zie aanvragen Jeugdvergunning) vermeld bij de betaling adresgevens voor versturen jeugdvergunning.
c) Als de jeugdvisser ook wel eens met anderen of alleen of met meer dan een hengel vist heeft hij/zij JEUGD-VISPAS nodig. Kosten € 49,00.
d) De jeugdvisser kan ook een DAG TOESTEMMING kopen. Deze vergunning is alleen geldig op het vijvercomplex Wanssums Ven. (te bestellen via de webshop)

Extra toestemmingen/vergunningen die worden uitgegeven door de vereniging
Vergunningen zoals Nachtvergunning ATA, Land van Molenbeek (LvM),Helenavaart toestemming, Jeugdvergunning, en bootkaart worden door de ledenadministratie van HSV het Alvertje verstrekt en kunnen via de informatie bij Vergunningen worden aangevraagd.
Deze vergunningen worden via de post toegestuurd na het betalen van de vergunningskosten.
Hou rekening met een verwerkingstijd van 2 weken, van betaling tot ontvangen per post.

Een verleende toestemmingen zal worden toegevoegd aan de ledenadministratie Sportvisserij Nederland en wordt automatisch verlengd tot wederopzegging.

Het lidmaatschap van de VISpas en alle uitgeven Extra vergunningen van de vereniging zijn een kalenderjaar geldig, dit betekent dat het lidmaatschap loopt van 1 januari t/m 31 december van dat jaar.
Zie hiervoor de pagina vergunningen op de site van het Alvertje.